گروه حوادث: با گذشت 4 روز از ناپدید شدن مرد میانسالی در شهرستان رزن، تحقیقات پلیس برای یافتن ردی از او ادامه دارد

این مرد آخرین بار بامداد جمعه گذشته برای آبیاری زمین‌های کشاورزی از خانه‌ خارج شده بود. بعد از ظهر جمعه گذشته فرزندان مرد 55 ساله‌ای به نام محمد مهرابی نزد ماموران پلیس شهرستان رزن در استان همدان رفتند و از ناپدید شدن پدرشان خبر دادند. آنها گفتند: ساعت 3 بامداد امروز پدرمان برای آبیاری زمین‌های کشاورزی از خانه خارج شد اما با گذشت چند ساعت خبری از او نشد.

ما که نگرانش شده بودیم، راهی زمین‌های کشاورزی حاشیه شهر شدیم اما اثری از او پیدا نکردیم. این در حالی بود که وسایلی که همراه پدرمان بود در آنجا به چشم می‌خورد اما هر چه گشتیم نتوانستیم او را پیدا کنیم.

بعد از این اظهارات، به دستور سرهنگ بهگذر، رئیس پلیس آگاهی استان همدان، تحقیقات پلیسی برای یافتن ردی از مرد ناپدید شده شروع شد. همزمان با ماموران پلیس تیم‌های امدادی هلال احمر به همراه سگ‌های زنده یاب تمامی مناطق کوهستانی و جاهایی را که احتمال می‌رفت اثری از مرد 55 ساله پیدا شود، جست‌وجو کردند.

حتی بالگرد امدادی نیز به تیم‌های جست‌وجو اضافه شد اما با گذشت 4 روز از این ماجرا هیچ ردی از مرد ناپدید شده به دست نیامد. براساس این گزارش، درحالی‌که تحقیقات برای پیدا کردن ردی از این مرد ادامه دارد،

دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رزن با صدور مجوز چاپ عکس این مرد در روزنامه‌ها از کسانی که از وی خبر دارند خواسته است اطلاعات خود را در اختیار پلیس آگاهی این شهرستان قرار دهند یا با شماره تلفن‌های 09183141905 و 09122472246 تماس بگیرند.

کد خبر 108145

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز